Fotografie | I went to a museum

Vandaag ben ik voor een schoolopdracht naar het Boijmans van Beuningen museum geweest in Rotterdam. Er was een fashion tentoonstelling en ik...

Vandaag ben ik voor een schoolopdracht naar het Boijmans van Beuningen museum geweest in Rotterdam. Er was een fashion tentoonstelling en ik had mijn camera mee, dus ik heb natuurlijk foto's gemaakt. De foto's die ik heb gemaakt deel ik graag op mijn blog en daarvoor is dit artikel bedoeld. Ik ben alles behalve een goede fotograaf en niet al de foto's die ik heb gemaakt zijn even mooi, maar practice makes progress en iedereen moet ergens beginnen, toch?






 Een jurk op/met zonne-energie.






Persoonlijk vind ik dit soort fashion altijd een beetje apart. Maar misschien komt dat door het feit dat ik altijd lijk te vergeten dat dit soort fashion meer een vorm van kunst is, dan dat het draagbare mode is. Ik vond het eigenlijk wel heel leuk om naar een museum te gaan. Ik ga dus eigenlijk nooit, maar vooral als de toegang gratis is, zoals dat bij deze tentoonstelling was/is (tot 18 januari kan je erheen, alleen dit weekend nog dus!), is het eigenlijk wel heel leuk om tijdens een vrije middag gewoon even een museum te bezoeken. Het fotograferen vond ik trouwens ook heel leuk. Het voelde best wel professioneel met zo'n camera in mijn hand. Ik hoop dat jullie de foto's leuk/mooi vinden, ook al zijn het geen meesterwerkjes. Bezoek jij wel eens een museum? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wauw, wauw, wauw! Er zitten hele mooie ontwerpen bij! Wat leuk dat je daar naartoe bent gegaan. Ik vind het juist leuk wanneer de ontwerpen wat aparter zijn dan de mode van vandaag. Lekker origineel! Heel erg leuk artikel! En mooie foto's! Love it! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen