OOTD: rockin' blue

Yesss, ik zei het al in m'n vorige artikel; ik zou outfit foto's gaan maken in Rotterdam. Voor mijn moeders verjaardag waren we, ...


Yesss, ik zei het al in m'n vorige artikel; ik zou outfit foto's gaan maken in Rotterdam. Voor mijn moeders verjaardag waren we, ik, mijn broertje en zusje samen met mijn moeder, haar vriend en mijn opa en oma, naar de SS Rotterdam geweest. Je weet wel, die grote boot, waar je kunt slapen, eten, rondkijken, etc. Uiteindelijk hebben we er niet meer gegeten, hoewel dat wel het plan was, want er waren dingen fout gegaan en misverstanden ontstaan waardoor we uiteindelijk besloten ergens anders heen te gaan. Niet zo heel handig/professioneel van het restaurant. Foto's heb ik gelukkig wel kunnen maken en vandaag laat ik die foto's dan ook zien. Leuke locatie? Check. Betere camera dan die van mijn iPhone? Check. Een OOTD-waardige outfit? Check. Laat ik beginnen!







t-shirt - The Sting
 broek - H&M, 
blousje - Mango 
schoenen - Dr. Martens
 ketting - River Island 
oorbellen - Kruidvat 
armbandje - uit Afrika

Hmm, nu ik de foto's zo zie, zijn ze toch niet van zulke goede kwaliteit. Dunno what happenend. :(  Het is in ieder geval wel een verbetering vergeleken met mijn vorige Outfit of the day en ik hoop dat in ieder geval de outfit goed overkomt. Ik vind het foto's maken voor artikelen als dit wel héél erg leuk en ik heb nog veel meer outfits die ik aan jullie wil laten zien. Ik ga er dus voor zorgen dat ik vaker de beschikking heb over een goede camera, een leuke locatie kan vinden voor het schieten van de foto's en dat ik er leuk op sta. Dat moet ik ook nog un petit peu oefenen, haha. Anyway, wat vind jij van mijn outfit? 

You Might Also Like

0 reacties