TAG: All about fashion

Deze leuke tag zag ik op de blog van Hester . Ik, als meisje die haar geld uitgeeft aan niks anders dan kleding (en lekkere dingen), moet de...

Deze leuke tag zag ik op de blog van Hester. Ik, als meisje die haar geld uitgeeft aan niks anders dan kleding (en lekkere dingen), moet deze tag natuurlijk ook invullen. Deze tag bestaat uit een aantal vragen over alles wat met fashion te maken heeft, maar dat is misschien een beetje logisch, gezien de titel. Zoals je ziet kan ik deze inleiding niet echt meer vullen met niet-vanzelfsprekende informatie, dus laat ik maar gewoon beginnen!




 Wat betekent fashion voor jou? 
Bij het woord 'fashion' denk ik gelijk aan de kleding die je op de catwalk ziet, wat eigenlijk bijna niemand draagt. Dat terzijde betekent fashion best wel veel voor mij. Fashion is een geweldige manier om te laten zien wie je bent en ook kan je jou stijl elke dag heel simpel aanpassen, mocht je dat willen. Ik vind het fijn om goed voor de dag te komen en fashion, of beter gezegd kleding, speelt daar natuurlijk een grote rol in. Ik ga de deur niet uit voordat ik me goed voel in wat ik draag.

Wat is je favoriete modestad? 
Binnen Nederland ben ik alleen maar goed wezen shoppen in Rotterdam en Amsterdam. Ik vind dat Rotterdam hele leuke winkels heeft, vooral de H&M daar vind ik erg leuk, maar toch ga ik voor Amsterdam. In Amsterdam heb je net wat meer winkels (en een H&M om de 10 meter...) en bovendien vind ik Amsterdam zelf een erg mooie stad. Buiten Nederland kies ik tot nu toe voor London. Ik ben nog helemaal niet in veel buitenlandse steden geweest, maar in London had je super veel leuke winkels en de mensen daar zien er echt geweldig uit.


 Bij welke winkel slaag je altijd? 
Omdat ik er van uit ga dat iedereen H&M of Primark zal zeggen, heb ik de neiging om voor Forever21 te gaan. Altijd als ik een kijkje neem op hun webshop zie ik wel wat leuks, en het is goed betaalbaar. Daarentegen was ik in London in een fysieke Forever21 en toen vond ik het een beetje tegenvallen. Vandaar dat ik toch maar voor de H&M ga. Zo'n 50% uit mijn kledingkast bestaat uit de H&M en hoewel ik de H&M in een winkelcentrum bij mij in de buurt wat vind tegenvallen, heeft de H&M  algemeen over hetvaak wel erg leuke dingen.

Welke winkel bezoek je graag, maar slaag je niet snel? 
Dat is sowieso Urban Outfitters. Echt een onwijs leuke winkel met nog veel leukere kleding en spulletjes. Alleen is alles zo duur! Ik zou er graag is wat willen kopen, maar dan moet ik eerst maar een baantje gaan vinden voor in de vakantie, zodat ik meer te besteden heb en gelijk lekker los kan gaan. Want als ik eenmaal iets zie waarvan ik bereid ben om het te kopen, vind ik dat dat shirtje voor 'zo weinig geld' er ook nog wel bij kan. En ook die zonnebril...

Heb je een item in je kast dat je nog nooit hebt gedragen?
Ik heb alles in mijn kledingkast weleens gedragen, maar ik heb vooral veel broeken die al lang niet de planken hebben verlaten. Die broeken zitten dan niet goed meer of ik vind ze gewoon niet meer leuk. Toch vind ik het zonde om ze weg te doen. Ik knip er ook vaak na een tijd gewoon een kort broekje van. Best handig.

Heb je een fashion geheim? 
Een fashion geheim? Uhm... Ja. Je moet gewoon lekker dragen wat je zelf wil! Hoewel ik sommige items in m'n kast soms spannend vind om te dragen, zet ik me daar na een tijdje altijd wel overheen. Nu kan het nog. En wat als het dan misschien wat minder leuk staat dan dat je had gehoopt, de volgende dag kan je weer gewoon iets anders aan trekken. Ik durf over het algemeen best wel te dragen wat ik zelf wil, maar ik zorg wel altijd dat het bij de gelegenheid past en dat het niet gek is.

Afbeelding

  Mijn kast hangt vol met... 
Van alles. Maar de laatste tijd koop ik wel veel jurkjes. Ik denk dat het komt omdat het weer warmer wordt, maar jurkjes zitten daarnaast gewoon ook heel lekker en ze zijn fijn te combineren, zowel in de zomer als in de winter. Ook krijg ik het voor elkaar om steeds meer bandshirts te bezitten. Die zitten ook zo lekker!

Wat is je meest comfortabele item? 
Ik denk dat dat mijn sport short is, wat voorheen mijn gym broekje was. Op dagen dat ik de deur niet uit ga trek ik die nog weleens aan. Ik doe dan wel gewoon mijn make-up, mijn haren mooi en een leuk shirt aan, maar een strakke, soms wat vervelende broek laat ik dan achterwege en trek ik lekker dat broekje aan. Qua kleding die ik gewoon naar buiten draag ga ik voor mijn blauw/groen met zwarte, lange, wollige vest van de H&M. Hij is ietwat oversized en zit zo onwijs lekker. Love it. 

Dit was de tag alweer. Niet al te veel vragen, maar wel vragen waarbij je veel over mijn 'relatie' met fashion te weten komt. Hopelijk vond je het leuk om te lezen en als je de tag over wilt nemen, kun je dat gerust doen. Liefs!      



Afbeelding(en) WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties