Wishlist spring/summer 2013.

Vandaag is de eerste lente dag boven de 20 graden en ik vind het ook wel hoog tijd dat het weer wat warmer wordt in Nederland. Zoals jullie ...

Vandaag is de eerste lente dag boven de 20 graden en ik vind het ook wel hoog tijd dat het weer wat warmer wordt in Nederland. Zoals jullie misschien wel weten vind ik het heerlijk om op internet opzoek te gaan naar leuke kleding en om alvast in de lente/zomer stemming te komen heb ik een wishlist gemaakt voor het voorjaar van 2013.

Een van de leukste dingen van het voorjaar vind ik dat je shorts kunt dragen als het warm is. I love shorts! Er zijn zoveel leuke, verschillende shorts te koop dat het moeilijk is om de leukste exemplaren te kiezen, maar dit zijn een paar shorts die ik echt heel graag wil hebben:




Colorblock short - Bershka, €25,99.
Felroze short - H&M, €9,99.
Rode short met knopen - Forever21, €14,75.
Short met studs - H&M, €24,99.

Aan het begin van de lente heb ik nooit zoveel mouwloze shirts en hemdjes meer in mijn kledingkast, geen idee hoe dat komt. Ik moet dus altijd veel nieuwe shirtjes kopen als het warmer wordt. Sowieso wil ik heel graag wat cropped tops kopen voor de zomer en wat shirts in lieve, zachte kleurtjes. Ik weet niet hoe het komt, maar 's winters loop ik graag in stoere, donkere kleding en in de zomer veranderd mijn kledingstijl naar heel meisjesachtig en vrolijk. Herkenbaar of niet?



Koraalroze top - Pull and Bear, €19,95.
''Heartbreaker'' cropped top - Bershka, €7,99.
Top met franjes - H&M, €19,95.
Witte cropped top - H&M, €19,95.

Voor de wat frissere dagen heb je natuurlijk ook iets warmere kleding nodig en Nederland kennende zijn vestjes alles behalve overbodig in de lente en/of zomer. Ik wil al heel lang gewoon een simpel vest en die kun je dan ook in de onderstaande collage vinden, net zoals een spijkerjack.


Spijkerjasje - Forever21, €19,75.
Koraalroze vest - H&M, €19,95.
Mint met wit vest - Forever21, €17,75.

Dit is mijn wishlist voor het voorjaar van 2013. Er is natuurlijk veel meer wat ik graag zou willen hebben, waaronder sieraden en bepaalde schoenen en zo, dus waarschijnlijk ga ik een tweede wishlist maken voor dit voorjaar. Vinden jullie mijn wishlist leuk en wat is iets wat jullie heel graag willen hebben voor de zomer?



Afbeelding(en) en bron(nen): H&M, Forever21, Pull&Bear, Bershka

You Might Also Like

1 reacties