Tag: Winterlicious.

Een van mijn goede voornemens van volgend jaar is dat ik meer ga bloggen. Want, hoe leuk is het ook vind om artikels te schrijven en te blog...

Een van mijn goede voornemens van volgend jaar is dat ik meer ga bloggen. Want, hoe leuk is het ook vind om artikels te schrijven en te bloggen, vaak doe ik het niet. Dit komt vaak omdat ik geen inspiratie heb of geen tijd. Vanaf nu (Ja, ik begin alvast met mijn goede voornemens!) ga ik daarom elke zaterdag of zondag een week vooruit schrijven, zo dat er minstens elke dag een artikel online komt. Voor mijn inspiratiegebrek dat ik soms heb wordt dit lastig, maar ik moet maar gewoon doorzetten. Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik vond de tag wel passend bij het weer, en het leek mij leuk om 'm in te vullen. Het is namelijk een tag over de winter!

Wat is je favoriete winter kledingstuk?
Oeh, by far de oversized, warme truien! Je kunt deze truien super leuk combineren met opvallende leggings. Over leggings gesproken, de 'Noorse legging' vind ik ook een errug leuk item voor de winter,  voor diegene die niet weten wat een 'Noorse legging' is, Noorse leggings zijn leggings (Duh!) met typisch winterse prints erop. Denk aan ijskristallen, rendiertjes, sterren en strepen, allemaal in winterse kleuren. Hebben!


Noorse leggings.



Wat is je meest gedragen winter accessoire?
Het is nog maar een paar dagen écht winterweer en in die dagen heb ik nog een muts, sjaal of handschoenen gedragen als ik naar buiten ging. Afgelopen donderdag, toen ik naar school fietste had ik wel echt spijt dat ik toen geen handschoenen had aangedaan, want het wel heel koud. Vanaf deze week ga ik dus sowieso handschoenen dragen! Al moet ik wel eerst een leuk paar vinden...

Wat is je favoriete wintergeur/kaars? 
Ik heb niet echt een specifieke geur die ik het lekkerst vind. Als een kaars in de winter gewoon een lekkere, warme geur afgeeft, vind ik het al prima!


Wat is je favoriete nagellak voor in de winter? 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet echt veel nagellak draag, en dat vind ik best wel jammer, want ik vind nagellak hartstikke leuk. Om deze reden heb ik niet echt een favoriete, winterse nagellak, maar als ik nu ter plekke mijn nagels moest lakken en ik had keuze uit alle kleuren van de regenboog, zou ik voor donkerblauw gaan, of rood. 

Wat is je favoriete winterdrankje?
Hier hoef ik absoluut niet lang over na te denken! Warme chocolademelk natuurlijk, met een hele berg slagroom, en als het kan mini-marshmellows erop. Nee hoor, grapje. Een beker warme chocolademelk zonder slagroom en mini-marshmellows is voor mij al voldoende. Al moet het dan wel lekkere chocolademelk zijn. Een kop erwtensoep vind ik ook erg lekker 's winters, als je dat ook onder 'drankje' verstaat.

Wat is je favoriete kerstfilm? 
Hmm, Lastig! Even denken hoor... Ik weet niet of de film iets met kerst te maken moet hebben, zo niet dan kies ik voor het laatste deel van Twilight, zo romantisch! Hij is dan nog niet uit op dvd, maar in de bioscoop heb ik ervan genoten!

Wat is je favoriete kerstliedje? 
''Laaast christmas, I gave you my heart, but the very next day, you gave it awaaay.'',  van Mariah Carey blijft mijn favoriete liedje om tijdens de kerst te luisteren. De covers vind ik ook heel leuk. 

Wat is je favoriete kerstmaaltijd?
Iets wat best wel standaard is, boerenkool met worst, omdat het me echt een typisch kerstgevoel geeft. Ook vind ik het heel leuk om te gourmetten tijdens de kerst. 

Wat is je favoriete kerstdecoratie? 
Natuurlijk de kerstboom! Al vind ik de lichtjes op de huizen ook super gezellig eruit zien! Eigenlijk vind ik alle kerstdecoratie wel leuk, zo gezellig en sfeervol. 


Wat staat er op jou kerst-wishlist? 
Ik zou heel graag een sweater met m'n eigen tekst erop willen hebben, deze kun je op een hele handige site ontwerpen. Ik heb het al een keertje uitgeprobeerd en de tekst die ik op de sweater zou willen is: ''I intend to live forever. So far, so good.'' En dan inplaats van de 'dubbel o', het infinity teken. Ook zou ik graag een iPhone willen, maar daar hoef ik waarschijnlijk niet op te hopen.

Wat zijn je plannen voor deze kerstvakantie? 
Vooral genieten van de gezelligheid, de sneeuw, het eten, maar ik heb wel een paar leuke activiteiten gepland staan in de kerstvakantie. Zo ga ik 21 december naar de Efteling! Ook komt deze vakantie eindelijk weer 'n vriendin logeren die ik al heel lang niet heb gezien, en nog wel tijdens oud en nieuw! Ik heb er heel erg veel zin in!

Dit was de winter-tag en ik hoop dat jullie het leuk vonden om 'm te lezen. Ik heb ook een vraag aan jullie: Wat gaan jullie deze kerstvakantie doen? Ik wens jullie in ieder geval alvast een hele prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar! 



Afbeeldingen: WeHeartIt, NewLook || Bronnen: Fashionista

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik vind deze tag echt leuk, ik was zelf ook getagd dus hij komt binnenkort op m'n blog. Ik ben benieuwd of je het elke dag een post online zetten volhoudt! Zou wel leuk zijn. En 'Last Christmas' is toch origineel van Wham? Maar Mariah Carey heeft echt de leukste kerstliedjes, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen