Snel een praatje.

Over ongeveer een uurtje moet ik vertrekken naar mijn werk dus lijkt het mij handig om nog snel een post te schrijven. Ik heb immers alweer ...

Over ongeveer een uurtje moet ik vertrekken naar mijn werk dus lijkt het mij handig om nog snel een post te schrijven. Ik heb immers alweer een paar dagen niet geblogt. Dit artikel gaat niet echt over iets specifieks of over iets bijzonders. Ik wil gewoon een praatje met jullie houden en vertellen hoe ik momenteel over het leven, en over mijzelf denk.

Ik kijk nu in de spiegel recht voor me, en ik zie een gewoon, mooi, lief uitziend meisje. (Al zeg ik het zelf.) Nou, ik heb de eerste kerstdag een stukje film gezien van wat mijn opa had gefilmd in de Efteling, man, ik ben echt heel raar. (Zelfspot, haha.) Hoe ik loop, HOE IK PRAAT, hoe ik kijk... Echt, om te huilen gewoon. :') Maarja, ik denk dat iedereen dit wel heeft als die zichzelf terug ziet op film. Ik ben opzich best heel blij met mezelf en ik hou me maar gewoon vast aan het beeld wat ik heb als ik in de spiegel kijk. Al verontrust het me wel weer dat we onszelf  5 keer mooier ziet dan dat we in het echt zijn. Dat heb ik ergens gelezen tenminste, ik hoop niet dat het waar is...





Verder heb ik nu lekker vakantie en kerst ligt net achter de rug. Het waren 2 heerlijke, en gezellige dagen en ik heb leuke cadeautjes gehad. (Over mijn cadeautjes komt nog een apart artikel.) Ik vind kerst zo geweldig, het eten, de gezelligheid, gewoon het hele kerstgevoel. Zo fijn! Ik hoop dat jullie ook een leuke kerst hebben gehad! Oud en nieuw komt er ook aan, en ik vier het samen met een vriendin die ik al super lang niet heb gezien. Super leuk! Wel een heel probleempje is dat ik maandag moet werken, op oudjaarsavond! Er is niet zoveel aan te doen jammer genoeg.

Random webcam pictures, yeah.

Ik ben vrolijk, en ik weet niet waarom, maar ik vind het wel leuk. Ik moet dit gevoel vasthouden en knallend het nieuwe jaar ingaan, en knallend een nieuwe start maken op school, want mijn cijfers kunnen een stuk beter. Wat mijn cijfers betreft heb ik er wel een goed vertrouwen in. Dat kan ook niet anders, want zonder een beetje vertrouwen kom je nergens.

Het is inmiddels alweer 15.50 en over 40 minuten moet ik op m'n werk zijn. Ik heb stiekem niet echt zin, maar het moet. Het regent ook nog. NEE, HET REGENT.
Hmm, ik moet gewoon de knop omzetten, als ik over ruim 3 uurtjes weer naar huis fiets, heb ik een voldaan gevoel, en daar doen we het voor toch?! (En voor het geld, natuurlijk...) Het is nu 15.55, wat gaat de tijd snel! Stom vind ik dat, ik wou dat ik de tijd kon pauzeren ofzo, of in ieder geval kon vertragen. Maar helaas, dat kan niet. Time's ticking and I hate it. Voor we het weten is het alweer 1 januari. Wat dat betreft wens ik jullie alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!
Ah, wat is mijn blogje toch een fijne uitlaatklep!



Afbeelding(en): WeHeartIt, mijzelf

You Might Also Like

2 reacties

  1. wat schrijf jij ontzettend leuk! echt op een manier waarbij het lekker wegleest (op een positieve manier dan natuurlijk). Ik verheug me al op je post over je kerstcadeaus ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awe, heel erg bedankt voor de leuke reactie! Ik ga morgen beginnen met dat artikel! x

      Verwijderen