Leuke dingen.

Oh, oh. Mission failed, niet gelukt. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen is een van mijn goede voornemens om meer te bloggen. Ik ...

Oh, oh. Mission failed, niet gelukt. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen is een van mijn goede voornemens om meer te bloggen. Ik wilde mijn goede voornemens alvast uitvoeren dus besloot ik om elke zaterdag en zondag vooruit te schrijven voor de komende 5 dagen. Niet gelukt, zoals jullie wel kunnen zien, want het is nu al een week (of twee?) geleden dat ik heb geblogt. Gelukkig stop ik er nooit helemaal mee en dus heb ik weer een paar artikels voor jullie klaar liggen. In dit artikel wil ik gewoon eens lekker tegen jullie aan kletsen en vertellen hoe ik me momenteel voel. Ready?

Ik heb het afgelopen week errug druk gehad. Nouja druk? Het waren leuke dingen, maar daardoor had ik geen tijd om artikels te schrijven. Mijn 'drukke week' begon op woensdag, want die avond had ik kerstgala. Dit jaar was het voor het eerst in La Baraque, een soort alles-in-een gebouw, (je kunt er eten, wat drinken, feesten geven, etc.) waar je ook kunt dansen. Dat werd er dan ook gedaan. Ik had hakken aan dus ik had na afloop helse pijn in m'n voeten, maar leuk was het wel. De muziek was iets minder, maar er was wel een proffesionele fotograaf aanwezig en het was gezellig.



Tijdens het kerstgala droeg ik de oufit van hierboven.
Het jurkje komt van de H&m en kost €15-. Hij is volledig van kant, en gaat dicht met knoopjes aan de achterkant. Mijn zwarte hakken heb ik gekocht bij van Haren, voor €16,90. Mijn haren had ik aan de onderkant gekruld en ik droeg eyeliner en knalrode lippenstift.

Donderdag had ik 'mentordag'. Mijn -en nog een andere klas gingen een film kijken en pannekoeken eten. Ik heb weleens leukere mentordagen beleeft, maar het was een leuke film en de pannekoeken waren lekker. Om één uur mochten we weer naar huis en 's avonds moest ik werken.
Vrijdag had ik helemaal geen tijd om te bloggen, ik ben namelijk naar de Efteling geweest toen! Ik ging er heen met mijn moeder, haar vriend, mijn broertje en zusje, en opa en oma. Het was echt een superleuke dag! Ik ben samen met mijn zusje in bijna elke achtbaan geweest en heb lekker gelunchd en gegeten. Het weer was prima en iedereen had het naar zijn zin. 's Avonds gingen we eten bij een pannekoekenhuis in the middle of nowhere. Gelukkig konden we het wel vinden want we zijn er al eerder geweest. De lekkerste pannekoeken kun je daar eten, en er is ook veel keus. Ook leuk, kleine kindjes krijgen een munt en met die munt kun je een cadeautje uitkiezen in de 'Speelkamer van Puk', Puk is de mascotte van het pannekoekenhuis. :)

Met mijn zusje in 'Joris en de draak', haha!

In het weekend heb ik niet echt veel gedaan, alleen gewerkt. Werken gaat momenteel best goed! Eerst wilde ik graag stoppen, want ik moest vaak overwerken. Gelukkig viel dit de afgelopen keren best mee. Wat wel heel stom is, ik moet op oudjaarsavond werken, maar eigenlijk kan ik niet, want een vriendin komt, die ik heel erg mis en het is oud en nieuw! Ik ga d'r alles aan doen om iemand te vinden die dan voor mij kan (en wil!) werken. Zo niet, dan zit er niks anders op dan gewoon naar mijn werk te gaan en keihard te werken zodat ik niet langer dan 2 uur weg ben en weer snel terug naar huis kan gaan om oud en nieuw met mijn familie en vriendin te vieren.

Ik voel me goed, het is vakantie en ik ben blij. Ik ga twee weken niks doen! (Behalve werken, leuke dingen doen, en een héél klein beetje huiswerk dan...) Hoe zag jullie week er uit? Hebben jullie vakantie en wat gaan jullie doen? En wat betreft het bloggen, ik heb nog een paar dagen om mijn voornemen te oefenen, want na de jaarwisseling komt er elke dag een artikel online, ik beloof het!

You Might Also Like

0 reacties