Little things that make me happy.

We hebben allemaal wel bepaalde dingetjes die ons vrolijk maken. De een wordt spontaan vrolijk van een gezellig praatje, de ander heeft dire...

We hebben allemaal wel bepaalde dingetjes die ons vrolijk maken. De een wordt spontaan vrolijk van een gezellig praatje, de ander heeft direct een smile on her/his face door het kopen van nieuwe kleding. Dingen die ons vrolijk maken kunnen standaard zijn, of niet zo standaard. Ik heb ook zo mijn dingetjes die mij vrolijk maken, dat zijn namelijk deze:

♥ Mijn hondje diva die na een lange schooldag vrolijk op mij af komt gerend en me overlaad met 'kusjes' en 'knuffels'. Dieren zijn zo lief en hebben echt wel gevoel. Check ook even dit filmpje, so sweet.

Met mijn hond Diva! (Bluh, door mijn beugel lijkt het alsof ik tanden mis ofzo...)




♥ Kleding bekijken/kopen op 'n webshop. Oh my god, daar word ik zo vrolijk van. En dan hoef ik leuke kleding nieteens te kopen, ik vind het geweldig om met een leuk kledingstuk dat ik zie outfits te creeëren in mijn hoofd. Als ik een kledingstuk écht leuk vind koop ik het, maar meestal blijft het niet bij een item, en koop ik gelijk 7 tot 12 kledingstukken. Hihi.

♥ Leuke/mooie/inspiratievolle/grappige/simpele filmpjes. Ik vind het superleuk om naar mooi gemonteerde en bewerkte filmpjes te kijken. Zo vind ik dit filmpje van Teske over liefde ook fantastisch. Dit filmpje is ook superschattig:



♥ Liedjes die mij vrolijk maken. Eigenlijk is dat bestwel logisch toch? Quotes die me aan het denken zetten of die totally true zijn, vind ik ook leuk. Een van mijn favoriete quotes is: ''Imperfection is beauty.'' Deze is van Marilyn Monroe.


♥ Mooie en simpele muziek. Maar dat is eigenlijk hetzelfde als het punt hierboven.

♥ Een eigen stijl hebben. Deze klinkt eigenlijk best raar, maar ik word er wel heel vrolijk van. Ik vind dat ik ook best wel een eigen 'stijltje' heb en ik vind het heerlijk om kleding naar mijn eigen stijl uit te zoeken en me erin te verdiepen.

♥ Verliefd zijn. Like duh, hihi.  ue6trghtwroiyftgfdsiu (= Ik word gek van verliefdheid.) Verliefd zijn is zo vrolijk makend, yeah.


♥ Een redelijk standaard iets dat mij vrolijk maakt is de zon. Ik bedoel, wie word nou niet vrolijk van de zon? En dan hoeft de zon nog nieteens zoveel warmte af te geven, gewoon hoe het de kleuren buiten mooier laat uitkomen, hoe het de wereld oplicht. (Wow, dat klinkt diep...) Love it.

♥ Een laatste, best wel standaard dingetje is familie en vrienden. Wacht, wacht, alleen familie die dicht bij me staat. Dat klinkt heel gemeen, maar naar een verjaardag gaan om aan te horen van familie, die ik nieteens goed ken, dat ik 'zo groot ben geworden' of andere random dingen, nee daar hoef je mij  niet wakker voor te maken. Ik hou ontzettend veel van mijn lieve vriendinnetjes, die me altijd vrolijk maken en van mijn lieve ouders, de vriend en vriendin van m'n ouders (Wel op een andere manier natuurlijk, als ik dat mag zeggen.) en mijn opa en oma's.


♥ Leuke, lange, perfecte dagen en dagen om naar uit te kunnen kijken. Who doesn't love that? Best wel standaard dus.

Dit waren tien, soms niet zo standaard dingetjes waar ik keer op keer weer vrolijk van word. Als je wilt, mag je dit artikel overnemen in de vorm van een tag. Waar worden jullie vrolijk van?



Afbeeldingen: De eerste is zelf gemaakt en WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties