Bye bye schoolbooks, see you next week!

Yeah, de herfstvakantie is begonnen! Een week lang niet gewekt hoeven worden door die irritante wekker, minstens 6 dagen aan alles behalve s...

Yeah, de herfstvakantie is begonnen! Een week lang niet gewekt hoeven worden door die irritante wekker, minstens 6 dagen aan alles behalve school denken, (Want in het weekend moet er toch íets van huiswerk worden gemaakt.) en gewoon lekker doen waar je zin in hebt! I like.


Ik heb mijn tas in de kast gedumpt en die kast op slot gedaan, werkboeken van de eerste periode verbrand en huiswerk? Ik ken dat woord niet... Haha, just kidding. Maar jullie begrijpen vast wel dat ik erg toe ben aan vakantie. Hoewel ik deze vakantie nieteens echt dagen heb dat ik he-le-maal niks doe, ik blijf druk. Gelukkig zijn het wel leuke dingen!

Dit weekend ga ik niet heel veel doen, behalve dat er vanavond vrienden komen eten bij mijn vader en zijn vriendin. Er wordt dus lekker gekookt! Het wordt een 3 -gangen menu en het toetje wordt zelfgemaakt, ben benieuwd!


Van maandag tot woensdag ben ik bij mijn opa en oma. Donderdag ochtend moet ik naar het ziekenhuis, er word dan informatie gegeven over mijn operatie, hoe de narcose werkt enzo. Ook word ik gewogen en gemeten. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, gelukig duurt het niet zo lang.
Donderdag avond moet ik werken! Sinds vorige week werk ik als vakkenvuller bij de Albert Heijn, super gezellig!

Vrijdag komt een vriendin uit die ik niet vaak zie, dan gaan we sowieso naar de film 'Voor ik doodga.' De film gaat over een meisje van 17 jaar die te horen krijgt dat ze nooit 18 zal worden. Daarom maakt ze een bucketlist met dingen die ze nog wilt doen voor dat ze dood gaat. De film lijkt mij erg inspirerend en ik wil 'm graag zien. Hier de trailer:

 
 
In het weekend ga ik lekker shoppen met vriendinnen! Een paar dingen die ik sowieso wil hebben zijn een bordeaux rode broek, een 'kruisring' en een shirtje met de amerikaanse vlag erop. Ook moet ik nieuwe winterschoenen kopen.
 
 
Ik. Moet. Zo'n. Ring. ♥
 
Ik heb erg veel zin in de komende week, hebben jullie plannen voor de vakantie? Of hebben jullie (jammer genoeg) geen vakantie? 
 
 
 
Afbeeldingen: WeHeartIt 
 
 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ahh yeah vakantie! Ik ben er ook heel erg blij mee, alsof het een cadeautje is, haha. Voor Ik Doodga lijkt me een mooie film, ik heb het boek ook gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op mn blog.
    Je zei dat je me volgt maar je volgt me niet?
    Naja maakt niet uit haha
    liefss,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik. moet. ook. zo'n. ring
    Haha leuke post! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen