Some random shit.

Soms heb ik gewoon even geen inspiratie, maar toch ook weer wel. Dan zijn het meestal korte onderwerpen, te kort voor een post. Daarom kwam...

Soms heb ik gewoon even geen inspiratie, maar toch ook weer wel. Dan zijn het meestal korte onderwerpen, te kort voor een post.
Daarom kwam ik op het idee om alles samen te voegen.

Als eerste ben ik afgekickt van de foundation. Je vraagt je misschien af waarom ik 'afgekickt' ben, of je vind het vrij logisch. Nou, dit is dus waarom:
Eigenlijk vind ik foundation helemaal geen fijn product, het maakt mijn huid vettig en in de loop van de dag zit het al niet meer goed. Mijn vader vond ook dat ik minder moest gebruiken. En ook omdat de zomer eraan komt, en ik graag een beetje bruin wil worden, is het handig om geen kilo's foundation op mijn gezicht te hebben.
Het enige probleem is natuurlijk dat je nu wel al die onzuiverheden op mijn gezicht ziet zitten. (Al is mijn gezicht nu redelijk gaaf, yay!) En daardoor was ik in het begin een beetje onzeker. Maar eigenlijk slaat dat nergens op, want ik ben ook mooi zonder een laag foundation. Alleen echt heftige rode plekjes en pukkeltjes 'cover' ik nog met een beetje foundation, als een soort concealer dus. En dat voelt eigenlijk zoveel beter.

Ik ben van plan een 'give-away' te doen! Ik weet nog niet wat ik ga weg geven en of ik dat in een filmpje ga doen of niet, maar het gaat er komen. Hou dus goed mijn blog in de gaten!
(Hebben jullie trouwens nog suggesties/dingetjes die jullie leuk lijken om te krijgen?)


Verder zit ik nu in een redelijk kleding dilemma. De kleding die ik heb, vind ik geweldig. Maar ik zou graag wat aparte kledingstukken willen hebben, niet te duur, want ik ben al door de helft van mijn zak- en kleedgeld heen. Weet iemand een paar leuke web shops? Het liefst een beetje girly, hipster en chique.

Dat is het wel zo'n beetje. Als jullie een artikel als dit leuk vinden, kan ik er wel een vaste categorie van maken. Ja of nee?

You Might Also Like

0 reacties