Review: Rouge Caresse van L' oreal Paris.

Ik heb laatst een nieuwe lipstick gekocht: Rouge Caresse Lipstick van L'oreal Paris. Je hebt deze lippenstift in ongeveer 20 mooie kleu...

Ik heb laatst een nieuwe lipstick gekocht: Rouge Caresse Lipstick van L'oreal Paris.
Je hebt deze lippenstift in ongeveer 20 mooie kleuren en smeert echt fijn.



Ik heb zelf nummer 301: Dating Coral. Het is een (zoals de naam al zegt) een koraal-achtige, rozige kleur. Een mooi vrolijke, en zomerse kleur. I love it.
De lippenstift is speciaal om zijn smeltende en zachte substantie. (Goh, wat een moeilijk woord. Hihi.) ''Een nieuwe generatie lipstick met een sensationele applicate: zacht en smeltend op de lippen.'' Omschrijft L'oreal Paris de lippenstift zelf. En het is ook wel waar. De lipstick ís heel erg zacht en smeert fijn. De lippenstift is verkrijgbaar in heel veel frisse en trendy kleuren. Perfect voor het voorjaar. Ook door de vorm van de lippenstift is die lippenstift heel makkelijk aan te brengen en het voelt echt super aan. Je voelt de lipstick bijna niet zitten.
De gouden verpakking is ook heel mooi.

Kortom, de lippenstift smeert fijn, zit goed en heeft een mooie kleur.
Ik geef deze superfijne lippenstift een dikke 9. Ik raad hem echt aan! 

You Might Also Like

0 reacties